Mina planer

Hej alla friendooos!!!! 
 
Jag är på väldigt bra humör för tilfället, borde egentligen plugga det sista matte nu för har prov snart men jag har alldeles för mycket energi för det. Jag och Elin sprang runt och hoppade, sjöng och snackade i mun på varandra hela morgonen så alla blev helt trötta på oss. "Jag blir bara ännu tröttare av att lyssna på er" sa Wilhelm på morgonen haha.
 
Men det är faktiskt inte så konstigt att vi är glada!! Idag gör jag nämligen mitt sista prov för terminen, Elins familj kommer om några timmar och jag åker hem i överimorn, hur sjukt är inte det?!?!?! Kan inte sluta le och igår fällde jag till och med några tårar för att jag blev så glad när jag tänkte på det!
 
Jag har planerat min lördag då jag kommer hem väldigt noggrannt, vilket känns så underbart!
 
Klockan 6.15 landar planet på Arlanda och några minuter senare är jag i min familjs famn.
 
Vi åker hem för att äta en god frukost. Jag har beordrat mamma att köpa in granola, frysta hallon och mitt favoritbröd - oj vad jag ser fram emot en riktigt god frukost!
 
Vid kanske elva-tiden ska jag träffa Sandis-familjen och vi ska förmodligen käka lunch på Vapiano!
 
Vid typ två-tiden ska jag träffa bästa grisfamiljen. Vi ska julbaka och dela ut lite julklappar - en minijul helt enkelt!
 
 
Klockan 20.00 har mamma bokat bord på Grill, ser så fram emot en mysig middag med bara min familj, ska bli helt underbart!
 
Efter det ska jag åka raka vägen hem till Ebba. Träffa hennes familj och mysa lite med henne innan vi drar ut och FESTAR! Åhh vad jag har saknat hemmafester och ÅH vad jag har saknat att festa med Ebba - det bästa som finns!
 

Haha mycket ätandes denna dag ser jag, men det gillar ju jag! Vill bara att det ska bli lördag nu, kommer helt klart bli den bästa dagen i mitt liv!!! På söndag ska jag springa på stan och handla de sista julklapparna, kanske träffa Freddie också innan hon åker bort, sedan på kvällen åker jag till landet för lite kvalitetstid med min familj några dagar över jul. Jag vet inte om jag kommer hinna blogga mer innan jag åker hem, jag har precis konstaterat att jag inte har någon ledig tid för att packa - det blir att vara uppe på nätterna och packa, men det gör verkligen ingenting, för tillfället är jag bara så himla GLAD. Förlåt för ett väldigt hypeat inlägg hehe. Om jag inte hinner slänga in ett blogginlägg innan jag åker, så hörs vi när jag är på svensk mark igen, tjoho!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0