Måndag den 9 december

Ett litet vardagsinlägg för en gångs skull!
 
Kan berätta lite kort om dagen. Vanlig skoldag förutom lucia-träning på lunchen. Vi står ju och övar lucia framför poolen, blir inte riktigt någon julkänsla när man står där och svettas ihjäl haha, men på onsdag ska vi ju till Ambassaden och uppträda framför ca 500 i publiken och då blir det förmodligen lite mer julstämning! Alla svenskar från typ hela Nairobi ska komma och det kommer bjudas på pepparkakor och lussebullar, riktigt mysigt! På torsdag är vi lediga, då vi ska ha en "afrika-dag" med maskerad etc. som jag kan berätta lite mer om senare när jag vet mer. På onsdag efter lucia-uppträdandet får vi därför gå ut och äta, vi tänkte gå till en restaurang som heter "Carnevao", som är en kött-restaurang där man får äta huur mycket man vill. Tror det kommer bli en ny favorit hos mig ;) Därefter får vi förhoppningsvis gå ut på klubb, på Treehouse!! Det är Axels födelsedag också så det skulle vara en perfekt kväll ifall det blir så! På fredag ska vi ut igen, sista utekvällen här, hoppas den kommer bli epic.
 
Vad händer mer ikväll då? Det är inget vanligt måndags-möte idag, för vi ska få massa information om Mount Kenya-resan. Antingen går jag därifrån väldigt taggad eller så går jag därifrån lite mindre taggad, hoppas på det första...
 
Såhär ser det ut när vi har lucia-träning :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0