Lördagkvällen

Gårkvällen var jättemysig verkligen! Jag, Elin, Dennis, Alex, William och Wilhelm hade bokat bord på Art där vi käkade middag. Vi har ju inte fått gå dit på hela hösten, p.g.a. terror-attacken i Westgate, men nu får vi äntligen gå dit så det var riktigt nice och efterlängtat. Art är favvo-restaurangen härnere, med världens godaste pizza och pasta! Efter det drog vi till Casa Blanca, men där var det ganska dött där eftersom vi var så tidiga. Så jag och Elin åkte hem ganska tidigt och körde en klassiker: satte på oss myskläder, tog ut täcken och kuddar och myste ner oss framför Harry Potter. Jag hann dock inte se en minut av filmen, utan somnade direkt, vilket är väldigt olikt mig, jag måste ha varit så sjukt trött, tror det beror på att jag inte sovit bra den senaste veckan, så vi gick och la oss väldigt tidigt, vilket var skönt.
 
 


Kommentarer
Erica

haha du somnar ju alltid älski <3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-12-08 @ 20:13:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0