Home sweet home

JAG ÄR HEMMA!!!
 
Resan tog väl liiite längre än vad vi hade tänkt oss...33h tog det allt som allt innan vi ankom Arlanda och fick krama om våra kära familjer. Det har jag väntat på ända sedan den 15e augusti och det var ännu bättre än vad jag hade tänkt mig. Jag var så lycklig och kunde inte sluta le och skratta ♥♥♥
 
För tillfället är jag på landet och mitt internet är inte det bästa så jag får inte upp några bilder...jag kommer hem på fredag och då ska ni få en uppdatering med bilder från hur min första vecka har sett ut hemma i Sverige. Det kanske är bra egentlgen att det inte går att blogga, för då kan jag verkligen passa på att njuta av att vara med familjen och vara på landet. Jag vill bara att tiden ska gå så himla långsamt när jag är hemma, men tror snarare att det kommer bli tvärtom...vi hörs snart igen!! PUSS OCH GOD JUL
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0