Fredagen den 13e december

I fredags var det lucia och inte bara det, även Claras - vår egen lilla lucia - födelsedag!
 
På morgonen var vi inne och sjöng för Clara. Hon fick även öppna massa presenter som hennes föräldrar skickat ner för några dagar sedan. Bland presenterna fanns även gifflar med pepparkakssmak samt pepparkakskola, väldigt passande!! 
 
På kvällen skulle vi egentligen ut på klubb igår, men eftersom vi fick reda på att det på lördag skulle vara event på en klubb så valde vi att gå ut imorgon istället. Jag, Clara, Ebba och Elin åkte istället till Karen Coffegarden - favoritstället. Där åt vi vääärldens godaste middag, fajitas, godaste på riktigt länge och världens godaste efterrätt därefter. Efter det åkte vi till Junction och köpte Frozen Yoghurt, det var 50 %. Jag betalade ca 15kr för min!!! Helt sjukt verkligen. Det var en av de bästa kvällarna med världens bästa tjejer. Jag var så lycklig igår ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0