Fredag - myskväll

Ikväll stod myskväll på schemat! De flesta åkte till en restaurang idag, men jag var så himla trött, så jag stannade hemma. Kvällen började med att jag skypeade med mina älskade vänner Erica och Evelina. Vi skypeade i 2,5 timmar, så sjukt mysigt! Blev så sugen på att flytta min myskväll här i Nairobi ner till snöiga Ruddammen när jag såg mina små grisar. ♥ Jag hade dock världens mysigaste kväll här på SSN. Jag, Malin och Sanna såg på Harry Potter och åt popcorn och mango! Nu ska jag gå och lägga mig, så jag är utvilad imorgon. Godnatt ♥
 
Malin och Sanna var väldigt nöjda över deras nyttiga kvälls-snack! :) 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0