Färdigpackad!!!

Okej, jag är riktigt stolt. Jag är helt färdigpackad, har nästan fyllt mina två stora väskor med framförallt kläder. Hade tagit med mig alldeles för mycket onödiga kläder som jag ska ta hem nu, så det känns så himla skönt! Har aldrig varit ute i så god tid med packningen, så imorgon kommer jag bara ta det lugnt, vilket ska bli så himla skönt. 
 
Jag slutar skolan efter lunch och då ska jag åka och äta lunch på Junction, sedan ska jag och Sara åka och göra pedikyr och på kvällen blir det julmiddag och julavslutning. Och efter den middagen är det UTGÅNG! Vi får en sista utgång, tjoho!! Kommer bli så himla kul, sista gången med gänget liksom på en månad typ!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0