Barnhem

I lördags morse stod klockan på 7.40 och jag och Elin gick till gaten för att möta Jonatan och Marie och sedan åka till barnhemmet. Det var hur mysigt som helst, världens bästa start på dagen. Vi fick gosa med dom jättemycket, mata dem, bädda deras sängar och tvätta deras leksaker. Vi var alltså volontärer kan man säga, vilket var så himla coolt! Vi kommer verkligen att åka dit igen, vi blev så kära i de små söta barnen. Kan inte förneka att jag verkligen vill adoptera i framtiden och den önskan blev ännu starkare efter besöket på barnhemmet.
 
Bilderna blev lite suddiga eftersom man egentligen inte fick ta några bilder, så jag var tvungen att smygfota :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0