1a advent - Julbak och julpyssel

I söndags var det ju första advent och det firade vi här på SSN också! Det var världens mysigaste dag. Vi började med fotbollsträning i regn och lera och sedan sprang vi upp till zebra med gröten i högsta hugg för att se på första avsnittet av julkalendern! Hur mysigt som helst verkligen! Sedan gick vi ner och åt mer brunch i vår julpyntade matsal med julmysig på högsta volym. Efter det började det regna ännu mer så då valde vi fotbollstjejer att hoppa i poolen med kläderna på! Efter det tog jag en varm dusch och bytte om till myskläder, innan vi gick till giraffrummet för pepparkaksbak. Alla var helt överlyckliga och tryckte i sig pepparkaksdeg och hade mjölkrig. När våra pepparkakor var klara gick vi till biblioteket där det var julpyssel. Det var sååå mysigt, mysigaste dagen på riktigt länge! Här får ni bilder 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0