Svar

Jättebra blogg! Alla verkar skriva och säga hur bra allt är där på skolan och så, men är det någon som funderar på att åka hem eller någon som inte alls trivs?
 

Tack! Ja, tyvärr finns det några som inte trivs. Jag kommer inte nämna några namn men jag vet att det är två-tre stycken som funderar på att åka hem. Jag hoppas att de ger det en chans och stannar lite längre, för då kommer de nog att inse hur fantastiskt vi har det härnere. Själv kan jag inte förstå hur man inte kan trivas i detta underbara land, men jag tror att det har lite med hemlängtan att göra, som jag inte lider av särskilt mycket! 
 
 
 
När det gäller era kommentarer så kommer jag att publicera mitt svar på vissa av era frågor, som kan vara intressanta för andra att läsa också. Men ibland svarar jag även i kommentarsfältet så om ni har ställt en fråga är det bara att gå in på inlägget igen så har jag säkert svarat. Det underlättar även om ni lämnar er mejladress (som endast jag ser) för då får ni ett mejl när jag har svarat på er kommentar. Kram!


Kommentarer
Lova

Hej! Jag vet inte om det här är en jätte dum fråga men kommer du att behöva "gå om" när du kommer hem?

2013-08-25 @ 21:38:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0