Lördag 24 augusti - aktivitetsdag

Igår hann jag inte blogga så jag tänkte berätta lite om vad vi gjorde igår. Igår var det brunch mellan 10.30-12.30. Brunchen har jag förövrigt börjat tycka är sjukt bra, man kan beställa scrambled eggs, pannkakor, omelett osv! Efter det hade vi aktivitetsdag mellan 11-13. Alla elever på skolan plus de föräldrar och syskon som bor på internatet var med och det var olika stationer. Vi blev indelade i olika lag och skulle försöka vinna på så många grenar som möjligt. 
 
Efter det hade vi barbecue och internatet bjöd på hamburgare. Efter lunchen drog vi till Junction och satte oss på "Kinesen" några stycken vilket var supertrevligt. Vi gick och la oss hyfsat tidigt med tanke på att vi skulle upp klockan sex morgonen efter. 
 
Jag tog inga bilder från aktivitetsdagen, men här kommer några från miriamikenya.blogg.se och sannasafrika.blogg.se!
 
 


Kommentarer
bff

min tröja :P:P:P

2013-08-25 @ 23:21:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0