19 aug 2013 - poolhäng

Efter lunch idag så gick vi igenom olika delar på internatet och sedan blev det fri tid. Jag spelade biljard och låg sedan vid poolen och chillade. Sedan var det middag och efter det måndagsmöte. 
 
Imorgon är det ny skoldag, vi har vanliga lektioner fram till lunch och efter det så ska vi prova på lite aktiviteter som Friskis och Svettis osv. 
 
Vill passa på att gratta min kusin Sofia som fyller 24 år idag! Puss och kram till dig 
 
Bilderna är tagna från sannasafrika.blogg.se
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0