17 aug 2013 - Vårt rum

Jag och Matilda har fått internatets minsta rum, tror faktiskt inte att någon annan har ett mindre rum - och vi är två personer. Jag och Matilda delar nämligen på ett singelrum av anledningar som jag inte orkar skriva här -  och inte vilket singelrum som helst utan självklart det minsta. Vi är lite smått avundsjuka på de andra dubbelrummen med egen walk-in-closet och egen dusch och toalett, för att inte tala om killarnas dubbelrum där det är två våningar!! Men samtidigt tycker vi att vårt rum är så himla mysigt och egentligen gör det ingenting att vi bor så litet. Här får ni lite bilder!
 
 
 Nu har vi även fått upp vårt myggnät som vi ska ha runt våra sängar, såå mysigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannasafrika.blogg.se

Mitt namn är Hanna Jedvall och denna blogg handlar om mitt liv under tiden jag går på Svenska Skolan i Nairobi. Ni kommer få följa min vardag under mitt förhoppningsvis bästa år hittills! Ni kan även ta del av min instagram: hannajedvall.

RSS 2.0